ZAKRES ZADAŃ DZIAŁU
- Prowadzenie siłami własnymi oraz przy udziale firm zewnętrznych, całokształtu spraw związanych z eksploatacją zasobów Osiedla w zakresie m.in. utrzymania czystości i porządku, pielęgnacji i konserwacji zieleni, w celu zapewnienia właściwego stanu sanitarno-porządkowego budynków i terenów zewnętrznych i biura administracji.
- Prowadzenie siłami własnymi lub siłami firm zewnętrznych, całokształtu spraw związanych z remontami, naprawami i bieżącą konserwacją budynków i znajdujących się w nich dźwigów i instalacji oraz terenów zewnętrznych, w celu zapewnienia prawidłowego, zgodnego z przepisami i bezpiecznego funkcjonowania zasobów
- Realizowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, kontroli okresowych, a także przeglądów budynków i terenów zewnętrznych, w tym placów zabaw.
- Opracowywanie planów remontów i założeń do planów napraw i konserwacji.
- Opracowywanie założeń do planów gospodarczych i finansowych w zakresie eksploatacji zasobów Osiedla.
- Analiza zakresu, zlecanie i wykonywanie prac remontowych i konserwacyjnych wynikających w szczególności z kontroli okresowych, przeglądów, zgłoszeń mieszkańców, kontrahentów lub innych.
- Dbałość o przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. w budynkach.
- Prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń w zakresie likwidacji i rozliczania szkód.
- Nadzór nad urządzeniami pomiarowymi, ewidencjonowanie zużycia mediów w zintegrowanym systemie informatycznym, analizowanie i podejmowanie stosownych działań.
- Utrzymanie, konserwacja i napraw instalacji domofonowych, wideodomofonowych i monitoringu z kamer.
- Prowadzenie i archiwizowanie ksiąg obiektów budowlanych (KOB) i wszelkiej dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Realizowanie zadań dotyczących najmu lokali użytkowych, dzierżaw terenu, miejsc postojowych, wynajmu miejsc z przeznaczeniem na reklamy i in.
- Sporządzanie i składanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Uczestniczenie w pracach komisji realizujących zadania będące w merytorycznym zakresie pracy działu.
- Prowadzenie teczek lokali i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw.
- Bieżąca obsługa mieszkańców i kontrahentów m.in. przyjmowanie i rejestrowaniu wniosków oraz zgłoszeń będących w merytorycznym zakresie pracy działu, ich analizowanie oraz prowadzenie korespondencji , dystrybucja ogłoszeń i informacji.
- Bieżąca współpraca z firmami świadczącymi usługami w zakresie merytorycznym działu.
- Bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w szczególności z Urzędem Dzielnicy, Sądami i komornikami, Policją, Strażą Miejską oraz firmami świadczącymi usługi w zakresie merytorycznym działu.
- Nadzór nad pracą firm sprzątających, konserwatorów, pracowników gospodarczych i gospodarzy oraz rozliczanie ich czasu pracy.
- Kompleksowe realizowanie zakupów towarów i/lub usług na potrzeby realizowanych prac będących w merytorycznym zakresie pracy działu, zgodnie z wewnętrznymi regulacjami.
- Wystawianie faktur za usługi świadczone przez dział.
KONTAKTY DO PRACOWNIKÓW DZIAŁU
KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNEGO
Mirosław Borucki
22 665 69 29 wew. 330
ADMINISTRATOR
Anna Nowaczyńska-Smoczyk
(najem lokali użytkowych, najem terenu i powierzchni reklamowych)
22 665 69 29 wew. 321
ADMINISTRATOR BUDYNKÓW PRZY ULICY:
- Bolkowska 8,10 – pawilony handlowe;
- Budy 3B – pawilon handlowy;
- Grodkowska 15;
- Kazubów 2, 2C, 4, 10 – pawilony handlowe;
- Kazubów/Powstańców Śląskich – pawilony handlowe
- Łagowska 5 – pawilon handlowy
- Siodlarska 7, 12 – pawilony handlowe
ADMINISTRATOR
Izabela Kruk
22 665 69 29 wew. 325
ADMINISTRATOR BUDYNKÓW PRZY ULICY:
- Bogatyńska 3, 4, 6, 6A;
- Bolkowska 1, 1A, 1B, 2A, 2B, 2C, 2D;
- Budy 1, 1A, 3, 3A, 5;
- Siodlarska 5 (garaż wolnostojący);
- Siodlarska 5 (parking grodzony monitorowany)
ADMINISTRATOR
Małgorzata Marcińczyk
22 665 69 29 w. 322
ADMINISTRATOR BUDYNKÓW PRZY ULICY:
- Baborowska 5, 7;
- Baborowska 5P- parking ogrodzony;
- Bogatyńska 5 (garaż)
- Bogatyńska 8, 10A;
- Bolkowska 4, 6, 8, 10;
- Dębicka 7, 9, 11;
- Jeździecka 1, 3;
- Zaborowska 15;
- Ziębicka 5, 7.
ADMINISTRATOR
Mariusz Lau
22 665 69 29 w. 323
ADMINISTRATOR BUDYNKÓW PRZY ULICY:
- Kazubów 2, 4, 6, 6A, 8, 8B, 10;
- Kazubów P – parking ogrodzony;
- Kluczborska 4, 5, 7, 9, 11;
- Konarskiego P – parking ogrodzony;
- Łagowska P- parking ogrodzony;
- Łagowska 2P – parking ogrodzony;
- Łagowska 5P – parking ogrodzony;
- Szlifierska 4A.
ADMINISTRATOR
Robert Pełszyk
22 665 69 29 w. 324
ADMINISTRATOR BUDYNKÓW PRZY ULICY:
- Arki Bożka 1, 4 ,6, 8
- Baborowska/Szlifierska P- parking ogrodzony;
- Łagowska 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7;
- Ziębicka 1, 2, 3, 4
KONTAKT W SPRAWACH OGÓLNOBUDOWLANYCH I ELEKTRYCZNYCH
22 665 69 29 wew. 331,333,334
KONTAKT W SPRAWACH SANITARNYCH
22 665 69 29 wew. 331
KONTAKT W SPRAWACH AWARII DŹWIGÓW, UBEZPIECZENIA
22 665 69 29 w. 333 i 334