Dział Eksploatacyjno-Techniczny


ZAKRES ZADAŃ DZIAŁU

  1. Prowadzenie siłami własnymi oraz przy udziale firm zewnętrznych, całokształtu spraw związanych z eksploatacją zasobów Osiedla w zakresie m.in. utrzymania czystości i porządku, pielęgnacji i konserwacji zieleni, w celu zapewnienia właściwego stanu sanitarno-porządkowego budynków i terenów zewnętrznych i biura administracji.
  2. Prowadzenie siłami własnymi lub siłami firm zewnętrznych, całokształtu spraw związanych z remontami, naprawami
    i bieżącą konserwacją budynków i znajdujących się w nich dźwigów i instalacji oraz terenów zewnętrznych, w celu zapewnienia prawidłowego, zgodnego z przepisami i bezpiecznego funkcjonowania zasobów
  3. Realizowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, kontroli okresowych, a także przeglądów budynków i terenów zewnętrznych, w tym placów zabaw.
  4. Opracowywanie planów remontów i założeń do planów napraw i konserwacji.
  5. Opracowywanie założeń do planów gospodarczych i finansowych w zakresie eksploatacji zasobów Osiedla.
  6. Analiza zakresu, zlecanie i wykonywanie prac remontowych i konserwacyjnych wynikających w szczególności z kontroli okresowych, przeglądów, zgłoszeń mieszkańców, kontrahentów lub innych.
  7. Dbałość o przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. w budynkach.
  8. Prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń w zakresie likwidacji i rozliczania szkód.
  9. Nadzór nad urządzeniami pomiarowymi, ewidencjonowanie zużycia mediów w zintegrowanym systemie informatycznym, analizowanie i podejmowanie stosownych działań.
  10. Utrzymanie, konserwacja i napraw instalacji domofonowych, wideodomofonowych i monitoringu z kamer.
  11. Prowadzenie i archiwizowanie ksiąg obiektów budowlanych (KOB) i wszelkiej dokumentacji technicznej zgodnie
    z obowiązującymi przepisami.
  12. Realizowanie zadań dotyczących najmu lokali użytkowych, dzierżaw terenu, miejsc postojowych, wynajmu miejsc
    z przeznaczeniem na reklamy i in.
  13. Sporządzanie i składanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  14. Uczestniczenie w pracach komisji  realizujących zadania będące w merytorycznym zakresie pracy działu.
  15. Prowadzenie teczek lokali i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw.
  16. Bieżąca obsługa mieszkańców i kontrahentów m.in. przyjmowanie
    i rejestrowaniu wniosków oraz zgłoszeń będących  w merytorycznym zakresie pracy działu, ich analizowanie oraz prowadzenie korespondencji , dystrybucja ogłoszeń i informacji.
  17. Bieżąca współpraca z firmami świadczącymi usługami w zakresie merytorycznym działu.
  18. Bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w szczególności z Urzędem Dzielnicy, Sądami i komornikami, Policją, Strażą Miejską oraz firmami świadczącymi usługi w zakresie merytorycznym działu.
  19. Nadzór nad pracą firm sprzątających, konserwatorów, pracowników gospodarczych i gospodarzy oraz rozliczanie
    ich czasu pracy.
  20. Kompleksowe realizowanie zakupów towarów i/lub usług na potrzeby realizowanych prac będących w merytorycznym zakresie pracy działu, zgodnie z wewnętrznymi regulacjami.
  21. Wystawianie faktur za usługi świadczone przez dział.


WYKAZ REMONTÓW NA 2022 ROK

KONTAKTY DO PRACOWNIKÓW DZIAŁU

DZIAŁ EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNY

22 836 05 24

22 836 31 83


KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNEGO
Bożena Bartnik

22 638 51 30 wew. 250


GŁÓWNY SPECJALISTA
Joanna Niestój

    22 836 31 83 wew. 271

513 016 836

ADMINISTRUJE BUDYNKAMI PRZY ULICY:

  • Wrocławska 18.

ADMINISTRATOR
Kinga Kozieł

    22 836 31 83  wew. 269

517 875 141

ADMINISTRUJE BUDYNKAMI PRZY ULICY:

  • Powstańców Śląskich 104,106,106A,106B,106C,106D,108,108A,108B,108C.

ADMINISTRATOR
Agata Bieniewska

   22 836 31 83  wew. 268

513 016 920

ADMINISTRUJE BUDYNKAMI PRZY ULICY:

  • Sołtana 2,4,6,10,12,14;
  • Wolfkego 1,7,9,11,13,14,15,15A,16,18;
  • Oławska 5;
  • Sołtana 1A,1B – pawilony.
  • Wolfkego 1 – parking społeczny.

ADMINISTRATOR
Wiesława Buchalska

   22 836 31 83  wew. 270

513 016 825

ADMINISTRUJE BUDYNKAMI PRZY ULICY:

  • Kaden-Bandrowskiego 1,3,5,7,9
  • Wrocławska 14,16
  • Rosy Bailly 1A,1B – pawilony;
  • Rosy Bailly 5 – parking społeczny;
  • Kaden-Bandrowskiego 1 – parking społeczny- sektor A,C
  • Radiowa/Wrocławska – parking społeczny;
  • Wrocławska 12- pawilon.

ADMINISTRATOR
Anna Trojanowska

   22 836 31 83  wew. 267

508 087 613

ADMINISTRUJE BUDYNKAMI PRZY ULICY:

  • Widawska 1,3,5,7,9,11,13,15;
  • Wrocławska 20
  • Widawska 3,5,9 – parking społeczny;
  • Widawska 13A,13B – pawilony;
  • Wrocławska 24,24A- pawilony.

ADMINISTRATOR
Paweł Piast

   22 836 31 83  wew. 272

577-520-030

ADMINISTRUJE BUDYNKAMI PRZY ULICY:

  • Widawska 19,21,23,25,27;
  • Wolfkego 2,4,6,8,10;
  • Widawska 17- garaż;
  • Wolfkego 2,10 – parking społeczny.

ADMINISTRATOR
Zuzanna Jurkowska

  22 836 31 83  wew. 273

577-630-020

ADMINISTRUJE BUDYNKAMI PRZY ULICY:

  • Sołtana 3,7;
  • Blatona 1,2,3,4,6;
  • Blatona 1 – parking społeczny;
  • Wrocławska 38 – pawilon.

ADMINISTRATOR
Agnieszka Juszczel

  22 836 31 83  wew. 256

577-420-010

ADMINISTRUJE BUDYNKAMI PRZY ULICY:

  • Kaden-Bandrowskiego 2,8,10;
  • Rosy Bailly – 1,3,5,7,9,11,13;
  • Rosy Bailly 5 – parking społeczny.