ZAKRES ZADAŃ DZIAŁU
- Prowadzenie siłami własnymi oraz przy udziale firm zewnętrznych, całokształtu spraw związanych z eksploatacją zasobów Osiedla w zakresie m.in. utrzymania czystości i porządku, pielęgnacji i konserwacji zieleni, w celu zapewnienia właściwego stanu sanitarno-porządkowego budynków i terenów zewnętrznych i biura administracji.
- Prowadzenie siłami własnymi lub siłami firm zewnętrznych, całokształtu spraw związanych z remontami, naprawami i bieżącą konserwacją budynków i znajdujących się w nich dźwigów i instalacji oraz terenów zewnętrznych, w celu zapewnienia prawidłowego, zgodnego z przepisami i bezpiecznego funkcjonowania zasobów
- Realizowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, kontroli okresowych, a także przeglądów budynków i terenów zewnętrznych, w tym placów zabaw.
- Opracowywanie planów remontów i założeń do planów napraw i konserwacji.
- Opracowywanie założeń do planów gospodarczych i finansowych w zakresie eksploatacji zasobów Osiedla.
- Analiza zakresu, zlecanie i wykonywanie prac remontowych i konserwacyjnych wynikających w szczególności z kontroli okresowych, przeglądów, zgłoszeń mieszkańców, kontrahentów lub innych.
- Dbałość o przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. w budynkach.
- Prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń w zakresie likwidacji i rozliczania szkód.
- Nadzór nad urządzeniami pomiarowymi, ewidencjonowanie zużycia mediów w zintegrowanym systemie informatycznym, analizowanie i podejmowanie stosownych działań.
- Utrzymanie, konserwacja i napraw instalacji domofonowych, wideodomofonowych i monitoringu z kamer.
- Prowadzenie i archiwizowanie ksiąg obiektów budowlanych (KOB) i wszelkiej dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Realizowanie zadań dotyczących najmu lokali użytkowych, dzierżaw terenu, miejsc postojowych, wynajmu miejsc z przeznaczeniem na reklamy i in.
- Sporządzanie i składanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Uczestniczenie w pracach komisji realizujących zadania będące w merytorycznym zakresie pracy działu.
- Prowadzenie teczek lokali i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw.
- Bieżąca obsługa mieszkańców i kontrahentów m.in. przyjmowanie i rejestrowaniu wniosków oraz zgłoszeń będących w merytorycznym zakresie pracy działu, ich analizowanie oraz prowadzenie korespondencji , dystrybucja ogłoszeń i informacji.
- Bieżąca współpraca z firmami świadczącymi usługami w zakresie merytorycznym działu.
- Bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w szczególności z Urzędem Dzielnicy, Sądami i komornikami, Policją, Strażą Miejską oraz firmami świadczącymi usługi w zakresie merytorycznym działu.
- Nadzór nad pracą firm sprzątających, konserwatorów, pracowników gospodarczych i gospodarzy oraz rozliczanie
ich czasu pracy. - Kompleksowe realizowanie zakupów towarów i/lub usług na potrzeby realizowanych prac będących w merytorycznym zakresie pracy działu, zgodnie z wewnętrznymi regulacjami.
- Wystawianie faktur za usługi świadczone przez dział.
KONTAKTY DO PRACOWNIKÓW DZIAŁU
KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNEGO
Bożena Bartnik
22 638 51 30 wew. 250
GŁÓWNY SPECJALISTA – ADMINISTRATOR
Joanna Niestój
22 836 31 83 wew. 271
513 016 836
ADMINISTRUJE BUDYNKAMI PRZY ULICY:
- Wrocławska 18
ADMINISTRATOR
Kinga Kozieł
22 836 31 83 wew. 269
517 875 141
- Powstańców Śląskich 104,106,106A,106B,106C,106D,108,108A,108B,108C
ADMINISTRATOR
Agata Bieniewska
22 836 31 83 wew. 268
513 016 920
ADMINISTRUJE BUDYNKAMI PRZY ULICY:
- Sołtana 2,4,6,10,12,14
- Wolfkego 1,7,9,11,13,14,15,15A,16,18
- Oławska 5
- Sołtana 1A,1B – pawilony
- Wolfkego 1 – parking społeczny
ADMINISTRATOR
Wiesława Buchalska
22 836 31 83 wew. 270
513 016 825
ADMINISTRUJE BUDYNKAMI PRZY ULICY:
- Kaden-Bandrowskiego 1,3,5,7,9
- Wrocławska 14,16
- Rosy Bailly 1A,1B – pawilony
- Rosy Bailly 5 – parking społeczny
- Kaden-Bandrowskiego 1 – parking społeczny- sektor A,C
- Radiowa/Wrocławska – parking społeczny
ADMINISTRATOR
Aleksandra Wójcikowska
22 836 31 83 wew. 267
508 087 613
ADMINISTRUJE BUDYNKAMI PRZY ULICY:
- Widawska 1,3,5,7,9,11,13,15
- Wrocławska 20
- Widawska 3,5,9 – parking społeczny
- Widawska 13A,13B – pawilony
- Wrocławska 24,24A- pawilony
ADMINISTRATOR
Paweł Piast
22 836 31 83 wew. 272
577-520-030
ADMINISTRUJE BUDYNKAMI PRZY ULICY:
- Widawska 19,21,23,25,27
- Wolfkego 2,4,6,8,10
- Widawska 17- garaż
- Wolfkego 2,10 – parking społeczny
ADMINISTRATOR
Zuzanna Jurkowska
22 836 31 83 wew. 273
577-630-020
ADMINISTRUJE BUDYNKAMI PRZY ULICY:
- Sołtana 3,7
- Blatona 1,2,3,4,6
- Blatona 1 – parking społeczny
- Wrocławska 38 – pawilon
ADMINISTRATOR
Agnieszka Juszczel
22 836 31 83 wew. 256
577-420-010
ADMINISTRUJE BUDYNKAMI PRZY ULICY:
- Kaden-Bandrowskiego 2,8,10
- Rosy Bailly – 1,3,5,7,9,11,13
- Rosy Bailly 5 – parking społeczny
DZIAŁ EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNY
22 836 05 24
22 836 31 83
Przetargi i konkursy:
22 638 53 40
e-mail: przetargi4@smwola.com.pl