ZAKRES ZADAŃ DZIAŁU
- Prowadzenie, siłami własnymi oraz przy udziale firm zewnętrznych, całokształtu spraw związanych z eksploatacją zasobów Osiedla w zakresie m.in. utrzymania czystości i porządku, pielęgnacji i konserwacji zieleni, w celu zapewnienia właściwego stanu sanitarno-porządkowego budynków i terenów zewnętrznych i biura administracji.
- Prowadzenie siłami własnymi lub siłami firm zewnętrznych, całokształtu spraw związanych z remontami, naprawami i bieżącą konserwacją budynków i znajdujących się w nich dźwigów i instalacji oraz terenów zewnętrznych, w celu zapewnienia prawidłowego, zgodnego z przepisami i bezpiecznego funkcjonowania zasobów.
- Realizowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, kontroli okresowych, a także przeglądów budynków i terenów zewnętrznych, w tym placów zabaw.
- Opracowywanie planów remontów i założeń do planów napraw i konserwacji.
- Opracowywanie założeń do planów gospodarczych i finansowych w zakresie eksploatacji zasobów Osiedla.
- Analiza zakresu, zlecanie i wykonywanie prac remontowych i konserwacyjnych wynikających w szczególności z kontroli okresowych, przeglądów, zgłoszeń mieszkańców, kontrahentów lub innych.
- Dbałość o przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. w budynkach.
- Prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń w zakresie likwidacji i rozliczania szkód.
- Nadzór nad urządzeniami pomiarowymi, ewidencjonowanie zużycia mediów w zintegrowanym systemie informatycznym, analizowanie i podejmowanie stosownych działań.
- Utrzymanie, konserwacja i napraw instalacji domofonowych, wideodomofonowych i monitoringu z kamer.
- Prowadzenie i archiwizowanie ksiąg obiektów budowlanych (KOB) i wszelkiej dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Realizowanie zadań dotyczących najmu lokali użytkowych, dzierżaw terenu, miejsc postojowych, wynajmu miejsc z przeznaczeniem na reklamy i in.
- Sporządzanie i składanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Uczestniczenie w pracach komisji realizujących zadania będące w merytorycznym zakresie pracy działu.
- .Prowadzenie teczek lokali i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw.
- Bieżąca obsługa mieszkańców i kontrahentów m.in. przyjmowanie i rejestrowaniu wniosków oraz zgłoszeń będących w merytorycznym zakresie pracy działu, ich analizowanie oraz prowadzenie korespondencji , dystrybucja ogłoszeń i informacji.
- Bieżąca współpraca z firmami świadczącymi usługami w zakresie merytorycznym działu.
- Bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w szczególności z Urzędem Dzielnicy, Sądami i komornikami, Policją, Strażą Miejską oraz firmami świadczącymi usługi w zakresie merytorycznym działu.
- Nadzór nad pracą firm sprzątających, konserwatorów, pracowników gospodarczych i gospodarzy oraz rozliczanie ich czasu pracy.
- Kompleksowe realizowanie zakupów towarów i/lub usług na potrzeby realizowanych prac będących w merytorycznym zakresie pracy działu, zgodnie z wewnętrznymi regulacjami.
- Wystawianie faktur za usługi świadczone przez dział.
KONTAKTY DO PRACOWNIKÓW DZIAŁU
KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNEGO
Waldemar Tywonek
22 861 86 60 wew. 100
GŁÓWNY SPECJALISTA DS. EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNY
Krzysztof Bogucki
22 861 86 60 wew. 100
KONTAKT W SPRAWACH EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNYCH
22 861 86 60 wew. 200
22 638 20 25
22 638 15 18
ADMINISTRATOR
Katarzyna Skorochodzka-Fiedczak
22 638 20 25 wew. 121
505 055 150
ADMINISTRATOR BUDYNKÓW PRZY ULICY:
- Lencewicza 1,2,3,4,5,
- Kędzierskiego 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12,14
- Orlich Gniazd 1,3
ADMINISTRATOR
Maciej Jambor
22 638 20 25 wew. 122
502 713 759
ADMINISTRATOR BUDYNKÓW PRZY ULICY:
- Szadkowskiego 2,5,6
- Orlich Gniazd 2,4,6,8
- Bołtucia 2,4,6,8,10
- Wrocławskiej 7,7a,9,11,13,15,17
ADMINISTRATOR
Anna Młodzikowska
22 638 20 25 wew. 123
512 301 842
ADMINISTRATOR BUDYNKÓW PRZY ULICY:
- Gołuchowskiej 1,3,5,7,9,11,13
- Uniejowska 5,7
- Wrocławska 5
- Szadkowskiego 1- garaż
- Wrocławska -parking społeczny
- Secemińska – parking społeczny
- Kędzierskiego 2 – parking
- Wrocławska 5 – parking społeczny
- Bołtucia 6, 8 – parking społeczny
- Gołuchowska 4a,4b – pawilony
- Radiowa 14,16,18 – pawilony
- Szadkowskiego 1a (Biedronka)
- Szadkowskiego 2a – pawilon
- Uniejowska 4 (Biedronka)
- Uniejowska 4a (bank)
- Uniejowska 6
- Wrocławska 5a
- Szadkowskiego 3a – pawilon
- Kędzierskiego 1a,3c – pawilony
- Szadkowskiego 5a,5b,5c – pawilony
- Szadkowskiego 10 – pawilon
- Uniejowska 2a – pawilon
- Wrocławska 1b – pawilon
ADMINISTRATOR
Anna Wagner
22 638 20 25 wew. 124
537 907 844
ADMINISTRATOR BUDYNKÓW PRZY ULICY:
- Secemińskiej 3,5,7,9,13,15
- Uniejowskiej 1,2,3
- Wrocławska 1,3
ADMINISTRATOR
Anna Beta
22 638 20 25 wew. 125
537 327 000
ADMINISTRATOR BUDYNKÓW PRZY ULICY:
- Czerwonych Maków 1, 3, 5, 10, 12
- Lencewicza 6
- Szareckiego 1, 3, 4 , 6, 8
- Wrocławska 21,21a
KONTAKT W SPRAWACH ELEKTRYCZNYCH
22 638 15 18 wew. 129
KONTAKT W SPRAWACH UBEZPIECZEŃ
22 638 15 18 wew. 127
KONTAKT W SPRAWACH SANITARNYCH
22 638 15 18 wew. 128
KONTAKT W SPRAWACH REMONTOWYCH
22 638 15 18 wew. 129