Dokumenty przetargowe można uzyskać w siedzibie Administracji Osiedla Bemowo I/II Warszawa, ul. Wrocławska 3, dział Eksploatacyjno-Techniczny tel. 22 638-15-18 lub 22 660-86-60 , pod warunkiem wniesienia opłaty w wysokości 200.- zł od dnia 21.03.2025 r (opłata nie podlega zwrotowi)
Po okazaniu dowodu wpłaty, uczestnicy otrzymują następujące dokumenty:
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia
2. Opis przedmiotu zamówienia .
3. Spis wymaganych dokumentów od Oferentów
4. Wzór umowy.
SKŁADANIE OFERT:
1. Miejsce: Sekretariat Administracji Osiedla Bemowo I/II, 01-493 Warszawa, ul. Wrocławska 3,
2. Termin składania ofert: do dnia 25.03.2025 r. do godz. 15:00
OTWARCIE OFERT:
1. Miejsce: Administracja Osiedla Bemowo I/II, 01-493 Warszawa, ul. Wrocławska 3,
2. Termin: dnia 26.03.2025 r. o godz. 12:00
WARUNKI UCZESTNICTWA: Rozpatrzenie ofert uwarunkowane jest wniesieniem wadium w wysokości 50.000,- zł (wadium podlega zwrotowi w wysokości nominalnej w przypadku nie wybrania ofert w terminie 30 dni od dnia otwarcia ofert). Opłatę za dokumenty przetargowe oraz wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: SM WOLA Administracja Osiedla Bemowo I/II PKO BP SA 7 O/Warszawa nr 43 1020 1185 0000 4002 0073 1752
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Czas związania ofertą z Zamawiającym – 60 dni od dnia otwarcia ofert.
2. Informacje w sprawach związanych z ofertami i przedmiotem zamówienia
Tomasz Klimek, Waldemar Tywonek tel. 22 638-15-18 lub 22 861-86-60 .
3. Przewidywany termin ukończenia realizacji zamówienia: 10.12.2025r.
4. Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu unieważnienia przetargu.
5. Administracja Osiedla Bemowo I/II zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
6. Zamawiającemu przysługuje prawo podjęcia rokowań z wybranymi oferentami.