Dokumenty przetargowe można uzyskać w siedzibie Administracji Osiedla Bemowo I/II Warszawa, ul. Wrocławska 3, dział Eksploatacyjno-Techniczny tel. 22 638-15-18 lub 22 660-86-60 , pod warunkiem wniesienia opłaty w wysokości 400.- zł od dnia 12.09.2025 r (opłata nie podlega zwrotowi).    
Po okazaniu dowodu wpłaty, uczestnicy otrzymują następujące dokumenty:         
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia         
2. Opis przedmiotu zamówienia .         
3. Spis wymaganych dokumentów od Oferentów         
4. Wzór umowy.        
SKŁADANIE OFERT:   
1. Miejsce:   Sekretariat Administracji Osiedla Bemowo I/II, 01-493 Warszawa, ul. Wrocławska 3,    
2. Termin składania ofert:   do dnia 30.09.2025 r. do godz. 15:00       
OTWARCIE OFERT:   
1. Miejsce:   Administracja Osiedla Bemowo I/II, 01-493 Warszawa, ul. Wrocławska 3,    
2. Termin:   dnia 01.10.2025 r. o godz. 12:00       
WARUNKI UCZESTNICTWA:   Rozpatrzenie ofert uwarunkowane jest wniesieniem wadium w wysokości 45.000,- zł (wadium podlega zwrotowi w wysokości nominalnej w przypadku nie wybrania oferty w terminie do 30 dni od dnia otwarcia ofert). Opłatę za dokumenty przetargowe oraz wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:
SM WOLA Administracja Osiedla Bemowo I/II PKO BP SA 7 O/Warszawa
nr 43 1020 1185 0000 4002 0073 1752
DODATKOWE INFORMACJE:        
1. Czas związania ofertą z Zamawiającym – 60 dni od dnia otwarcia ofert.        
2. Informacje w sprawach związanych z ofertami i przedmiotem zamówienia            
Tomasz Klimek, Waldemar Tywonek tel. 22 638-15-18 lub 22 861-86-60 .        
3. Przewidywany termin ukończenia realizacji zamówienia: IV kwartał b.r.       
4. Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu unieważnienia przetargu.        
5. Administracja Osiedla Bemowo I/II zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.        
6. Zamawiającemu przysługuje prawo podjęcia rokowań z wybranymi oferentami.    
